wtorek, 28 lutego 2012

Błyskotki ! :)

 Hej wszystkim tu jedna z kropeczek.Zastanawiałam się o czym tutaj napisać i zdecydowałam się na to co każda z nas kocha, a mam na mysli błyskotki, czyli biżuterię:)
Z własnego doświadczenia wiem, że bez biżuterii czujemy się trochę "gołe". Dodatki dodają charakteru strojom nawet tym najzwyklejszym. Lubię powiedzenie "sekret tkwi w szczegółach.." Jak chodziłam po centrum wpadłam do jednego sklepu i nic mi się nie podobało ale zobaczyłam stoisko z biżuu.. zdecydowałam się na kilka naszyjników i 2 bransoletki. 
Często niektórzy zakładają tyle biżuterii , że staje się to przesadne,a zarazem niesmaczne. Moim zdaniem nie za dużo, nie za mało lecz w sam raz:)
Kiedy stoję ubrana przed szkatułką  zastanawiam się co mam dziś założyć. Porównuje kolory i w głowie układam sobie jak mam wyglądać. Po chwili namysłu już mam. Nigdy nie zakładam biżuterii srebrnej do ubrania , które ma złote dodatki np.guziczki. Staram się ,aby wszystko współgrało ze sobą.  
I to tyle mojej złotej myśli na dziś:) pozdrawiam gorąco !!:))
Ps.Piszcie w komentarzach 
 jaką lubicie najbardziej biżuterie i co lubicie najbardziej nosić jakie kolory itp.:)))!!!
Inspirujmy się  ! :) 




W załączonych zdjęciach przedstawiam moje świeżo upolowane łupy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz