środa, 7 marca 2012

♥I love shoes♥

Hej tu młodsza kropeczka!!! W dzisiejszym poście będzie mowa o butach:) Ja(młodsza kropeczka) z reguły uwielbiam trampki, jazzówki i baleriny ale bez dodatków zwykłe najprostsze, lecz druga kropeczka woli  eleganckie, czyli w grę wchodzą buty na obcasiku i platformie, koturnie itp.

   Ostatnio wybrałam się na małe zakupy i kupiłam sobie trampki z firmy Converse w kolorze czerwonym.W poprzednim sezonie miałam trampki z białej skóry z tej samej firmy i powiem Wam ,że jestem zadowolona wygodnie się w nich chodzi,są wytrzymałe i pasują do wszystkiego nawet do marynarki:)

A o to kilka innych par bucików, które już wyciągnęłyśmy z szafy :)

Baleriny na każdą okazję są bardzo uniwersalne i wygodne

Botki na chłodne dni
       


Trampki idealne na spacery i rowerowe przejażdżki



A to klasyk, która każda kobieta powinna mieć w szafie :)

nie zapominajmy o ciepłych kapciach na wieczór z dobrą książką lub filmem i kubkiem gorącej herbaty :

Napiszcie w komentarzach, które najbardziej wpadły wam w oko :)  I jaki jest wasz styl ? 

1 komentarz:

  1. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    kapcie ponad wszystko!!

    OdpowiedzUsuń